To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Nie będą musieli płacić za wodę

Nie będą musieli płacić za wodę

Spółka Wodnik zgodnie z obietnicą zaproponowała zadośćuczynienie mieszkańcom ulicy Nadbrzeżnej w Jeleniej Górze, którzy przez 8 dni nie mieli wody z powodu przedłużającej się naprawy sieci. Na co mogą liczyć?

– Mieszkańcy otrzymali w ramach przeprosin i zadośćuczynienia bonifikatę na 10 metrów sześciennych wody – poinformował Zbigniew Rzońca, rzecznik prasowy Wodnika.

Dodał, że po awarii i prowadzonej nieco wcześniej inwestycji, nie ma praktycznie śladu. Do końca tygodnia MPGK położy jeszcze tylko ok. 20 m. kw. nowego asfaltu tam, gdzie został w czasie prac uszkodzony.
Do awarii doszło w pierwszej połowie lipca. Pękła uszczelka przy rurze o średnicy 350 mm, znajdująca się przy nieczynnej przepompowni. Ludzie przez osiem dni nie mieli wody w kranach. Najpierw dostarczał ją beczkowóz, ale po monitach Wodnik podstawił im na czas awarii beczkę z wodą. Byliśmy na miejscu tydzień temu w środę. Okazało się, że awaria została usunięta jeszcze tego samego dnia. Z. Rzońca tłumaczył, że pękła uszczelka na rurze 350 mm, którą trzeba było sprowadzać z Austrii od producenta. Przedstawiciel spółki w obecności naszego dziennikarza przeprosił mieszkańców i zapowiedział, że otrzymają jakąś formę rekompensaty.
 

Komentarze (2)

smieszne ze Wodnik nie ma zapasow uszczelek- co to za gospodarz skoro nie umie nic przewidziec- mam nadzieje ze zakupil zapas wszelkich uszczelek bo uszczelka ma to do siebie ze sie zuzywa

My zapłacimy za nich - kiedyś tam w ogólnym rozrachunku. Dobroduszność za nasze piniondze.