To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Bankomat „wciągnął” karty – odpowiedź banku

W poniedziałek napisaliśmy o dziesiątkach klientów banku PKO BP, którym utknęły karty w bankomacie przy ul. 1 Maja. Doczekaliśmy się stanowiska banku w tej sprawie.

Pytania zadaliśmy w poniedziałek, prosząc o odpowiedź tego samego dnia. Wczoraj ponowiliśmy prośbę o odpowiedź. Otrzymaliśmy ją dopiero dzisiaj. Publikujemy ją niżej w całości.

„Awaria bankomatu PKO Banku Polskiego znajdującego się w Jeleniej Górze przy ul. 1 Maja była spowodowana usterką techniczną urządzenia. Podczas weekendu bankomat nie sygnalizował usterki, przyjmował karty i realizował transakcje zatrzymując jednak niektóre wkładane do niego karty. Fakt, że osoby, których karty zostały zatrzymane przez bankomat w poniedziałek rano będą mogły je odzyskać dopiero następnego dnia jest związany z obowiązującymi w PKO BP procedurami – wyjmowanie kart zatrzymanych przez bankomat odbywa się codziennie. Wyjęte karty udostępnione są klientom do odbioru w dniu roboczym następującym po dniu ich zatrzymania w bankomacie”.

Dlaczego nikt nie zareagował, kiedy ludzie dzwonili na infolinię? Dlaczego na drzwiach, z wyjątkiem telefonu na infolinię, nie ma kontaktu do obsługi? - Te pytania pozostały bez odpowiedzi.

Przeczytaj także: Bankomat "wciągnął" karty

Komentarze (2)

o nareszcie jestem pierwsza super!!!!!!!

ale jestem bystra!!!!