To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Nietypowa akcja promocyjna biało-niebieskich

Nietypowa akcja promocyjna biało-niebieskich

Dwóch piłkarzy KS Karkonosze Jelenia Góra na moment zamieniło się w reporterów przeprowadzających wśród przechodniów sondę uliczną. Robili to w ramach nietypowej akcji promocyjnej klubu.

W role reporterów wcielili się Paweł Pytel i Sylwester Wersocki. Zadawali przechodniom jedno proste pytanie: „Na co wydałbyś swoje ostatnie 5 złotych”. Osoby, które chciały wypowiedzieć się do klubowej kamery nagradzano biletami na najbliższy mecz klubu oraz gadżetami. Odpowiedzi były różne mniej lub bardziej poważne.
- Filmik z naszej akcji zostanie umieszczony w Internecie – mówi wiceprezes klubu Konrad Ambroży. Przedsięwzięcie miało podwójne dno: pierwsze to jasna sugestia, że 5 złotych to najlepiej wydać na bilet na Karkonosze. Drugie to początek mini serialu (3 części) w finale, którego poinformujemy o nawiązaniu współpracy z nowym sponsorem klubu czyli firmą inwestycyjną.

DSC_3479.JPG
DSC_3482.JPG
DSC_3484.JPG
DSC_3485.JPG
DSC_3487.JPG
DSC_3499.JPG
See video

Komentarze (7)

Bardzo ciekawa inicjatywa klubu Karkonosze , brawo.

ja bym na pewno wydal na lepszego fryzjera dla tych pseudo kopaczy

Te... Edek... ty chodź do fryzjera a męska robotę zostaw im

Może by tak zamiast "kolędowania" z mikrofonem na trening i poprawić technikę bo klub dołuje.

6 miejsce... dołują jak mało kto !!! ;)

"Najlepiej to siedzieć przy klawiaturze i marudzić na wszystko".