Organizacja pracy Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji „WODNIK” Sp. z o.o. w Jeleniej Górze w związku pandemią COVID-19

W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych nieustannie dostosowujemy organizację pracy naszej Spółki. Nie zamykamy się na naszych Klientów ale w celu zapewnienia Państwu jak największego komfortu i bezpieczeństwa w tych trudnych dla nas wszystkich czasach, wprowadzamy pewne obostrzenia.

W związku z tym, prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w siedzibie Spółki i zachęcamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi.

 

W przypadku spraw pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu przypominamy o obowiązku:

- zakrywania ust i nosa;

- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Spółki;

- zachowania odległości co najmniej 2 m od innych osób przed i w budynku Spółki.

Dla usprawnienia obsługi klientów wprowadzona została możliwość składania pism i wniosków poprzez skrzynkę podawczą zlokalizowaną w przedsionku siedziby głównej w Jeleniej Górze przy Pl. Piastowskim 21 (korytarz Biura Obsługi Klienta). Skrzynka podawcza jest dostępna dla Klientów w godzinach od 7:00 do 15:00, a opróżniana każdego dnia po godzinie 15:00 - następnie każde złożone pismo będzie opieczętowywane z bieżącą datą wpływu do Spółki.

 

Poniżej prezentujemy informacje o pracy poszczególnych Punktów Obsługi Klientów:

 

Sekretariat - możliwy jest wyłącznie kontakt telefoniczny: 75-73-03-501 lub przy pomocy adresu e-mail: sekretariat@wodnik.net.pl

 

Kasa Spółki przyjmuje opłaty od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. Możliwe jest również dokonywanie płatności na poczcie lub za pośrednictwem banku na konto wskazane na fakturach lub na poniższy nr konta: 20 1090 2633 0000 0006 5601 1172

 

Dział Windykacji - przyjmowanie interesantów możliwe jest po uprzednim uzgodnieniu daty oraz godziny przyjęcia pod numerem telefonów: 75-73-03-561, 75-73-03-553 lub adresem e-mail: windykacje@wodnik.net.pl

 

Biuro Obsługi Klienta (Plac Piastowski 21) - jest czynne od poniedziałku do piątku i przyjmuje interesantów w godzinach 7:00-15:00. Kontakt elektroniczny: bok@wodnik.net.pl, numery telefonów BOK: 75-73-03-500, 75-73-03-526.

Dział Rozrachunków - wszelkie sprawy związane z uzgadnianiem rozrachunków i księgowaniem wpłat załatwiane są drogą elektroniczną za pośrednictwem następujących adresów e-mail: monika.tracka@wodnik.net.pl, michal.czarnecki@wodnik.net.pl, beata.senderak@wodnik.net.pl.

Wydział Utrzymania i Eksploatacji Sieci Wodociągowej - kontakt elektroniczny w sprawach dotyczących sieci wodociągowej: tur@wodnik.net.pl oraz wodomierzy: katarzyna.kubicka@wodnik.net.pl.

 

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne: 994.

 

Więcej informacji mogą Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej www.wodnik.net.pl. Strona jest stale aktualizowana i zawiera wszystkie niezbędne informację o organizacji pracy Przedsiębiorstwa, metodach kontaktu z naszymi Pracownikami, świadczonych przez Nas usługach czy też bieżących wydarzeniach.