To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Promocja jakiej jeszcze nie było

Promocja jakiej jeszcze nie było

„Tak blisko, tak bezpiecznie”, to nazywa projektu, na który złożą się promujące Karkonosze bilbordy w największych miastach Polski i wielka, internetowa kampania reklamowa, połączona ze zintegrowanym systemem rezerwacyjnym. Warte ponad 300 tys. zł wspólne przedsięwzięcie Lokalnej Organizacji Turystycznej, samorządów i turystycznych usługodawców rusza 1 czerwca.

Przedsięwzięcie ma pomóc odzyskać turystów po prawie trzymiesięcznym zawieszeniu branży. Daje też jednak wielką szansę na rozwój.
- Korzystamy ze szczęśliwego zbiegu okoliczności. Jako Lokalna Organizacja Turystyczna podejmujemy starania wspierające dramatycznie doświadczoną branżę, a jednocześnie dostaliśmy rewelacyjną ofertę bezpłatnej, outdoorowej kampanii promocyjnej od firmy AMS, jednego z liderów tego rynku w Polsce. Mamy w czerwcu możliwość ekspozycji naszych treści na billboardach, citylightach oraz innych nośnikach na terenie praktycznie całej Polski. Drugi składnik przedsięwzięcia realizowany będzie online poprzez stronę internetową, na której znajdą się wizytówki wszystkich partnerów akcji (zdjęcie, opis i link do strony), prowadzenie profilu na FB oraz Instagramie i kampania AdWords strony internetowa część kampanii prowadzona będzie na platformach Tripsomia i Stripe. Bilbordy prezentowane będą przez cały czerwiec, a promocja internetowa do końca października – omawia akcję Grzegorz Sokoliński z Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Łącznie bilbordów będzie 109, po kilkanaście w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, czy Wrocławiu. Wszystkie w bardzo dobrych lokalizacjach. W LOT chcą w ten sposób pokazać potencjalnym klientom, że region karkonoski ma bardzo dobrą ofertę, że jest to oferta bezpieczna, że choć kojarzymy się z masowym ruchem turystycznym, jesteśmy tym miejscem, w którym będą mogli wypoczywać w komforcie przestrzennym, a jednocześnie dającym pełne możliwości wypoczynku dostosowanego do każdych preferencji.
Podobny przekaz płynąć będzie z kampanii internetowej. W internecie jednak będzie jeszcze jeden, kto wie czy nie najważniejszy, element całego przedsięwzięcia. Zintegrowany, kompleksowy system rezerwacyjny, obejmujący atrakcje, noclegi, gastronomię, przejazdy, wycieczki. W jednym miejscu i momencie można zorganizować sobie wszystko co turyście jest potrzebne. Jest też możliwość skorzystania z oferty pakietowej dopasowanej do różnych preferencji. Żadnemu organizującego sobie wyjazd turysty nie trzeba chyba przekonywać nie o atutach takiej platformy. Już działa pod adresem
Karkonosze.travel.pl
System jest przy tym bardzo wygodny dla uczestników. W czasie rzeczywistym dokonuje podziału należności między gestorów, bez wzajemnych rozliczeń i papierologii.
Tyle, że aby w pełni spełnił swoją funkcję potrzebne jest naprawdę masowe uczestnictwo. Około 100 podmiotów, które już zgłosiły swój akces, to chyba zbyt mało, jak na region w którym działa kilkanaście tysięcy podmiotów z szeroko pojętej branży turystycznej.
Projekt wspiera pięć (aa razie) samorządów. To Jelenie Góra, Karpacz, Szklarska Poręba, Kowary i powiat jeleniogórski
 

Komentarze (12)

AMS = Gazeta Wyboracza.Wiekszość osób ze zdjęcia to członkowie PO.Cała kampania to sciema(przykrywka)by ratować tonący okręt Agora,w dodatku za publiczne pieniądze.Gdzie był ogłoszony przetrg na ta usługę? W BiP-e zero informacji .Jak dla mnie temat do ABW i CBA

Piślak się odezwał ,gdzie są pakiety za 68 milionow ?
Nie wolno jeździć do zakopca ,krakówka bo norki pislaków.

A dzieki komu nie odbyły sie wybory? Dzieki Wam... gorszemu sortowi. No więc już wiecie gdzie te 68 mln.

no jasne, najlepiej pchać ludzi starszych w najgorsze ryzyko, za plecami i w nocy drukować coś co nie zostało zatwierdzone,
robić partyjną telewizję z telewizji publicznej, gdzie są zorganizowane nagonki na ten tzw. gorszy sort, czyli każdy kto myśli inaczej niż 'krul' jarek...

Mimo że jakoś pieniędzy na tą telewizję od gorszego sortu to się nie wstydzą wyciągać...

Po co 2mld dać na służbę zdrowia walczącą z epidemią, jak można wesprzeć partyjne media, które dalej będą gnębić wszystkich nieuległych jedynie słusznym wartościom ogłaszanym w jedynie słusznej partii PZPR II vel PIS...

I sekretarz partii ma władzę nad krajem... Brzmi znajomo?

Trzeba było ogłosić stan klęski żywiołowej, a nie bawić się w cyrki typu "walczymy z epidemią, ale wybory ponad wszystko". Konstytucja w takim wypadku zamraża kadencje wszystkich naczelnych organów państwa. Opozycja miała pozwolić władzy na masowe narażanie ludzi dla krótkowzrocznego politycznego kunktatorstwa?

Ciule

Jedna dobra wiadomość płynie z Ameryki ,nasz Duda nie wygra wyborów bo jego przyjaciel na problem .
Mocarstwo światowe rozłożone na łopatki przez cowida iFlynna.

Kto nam rękę ,jednak UE jest cacy.

Kogo tak przytula burmistrz Graf?Organizacje feministyczne już powinny pikietować UM Szklarska Poręba a fotkę uznać za promującą podległość kobiety względem mężczyzny .Ma ona podłoże sexualne

http

Czerwona kotlina.

Co ty gadasz. Szukaj czerwonych na wschodzie.

Miło popatrzeć na mądrych, kulturalnych i wykształconych ludzi.