Gipsiak trzęsie Lwówkiem

Gipsiak trzęsie Lwówkiem

To pretensjonalne. Ale w mieszkaniu pani Marioli w każdym kącie czai się strach. Kobieta przerywa rozmowę na najcichszy odgłos dobiegający z korytarza i tylko oczami prosi, by nic nie mówić. Jej synek zastyga w bezruchu, milknie w pół słowa. Wejść do niej nie było łatwo. Dzwoniłem, pukałem, krzyczałem, skąd jestem – nikt nie odpowiadał. A przecież prosiła mnie o pomoc dramatycznym SMS-em. Zrezygnowany jeszcze raz zatelefonowałem. Była tuż za drzwiami, ale bała się otworzyć...

„Uciekam”
W drzwiach stała szczupła, wysoka kobieta. Matka ośmiorga dzieci, prawie wszystkiej już dorosłe. Przy niej stało dwóch synów i pełnoletnia córka. Małe, wynajmowane mieszkanie jest ogołocone. - Nie, nic się nie działo – uspokaja. - Po prostu spakowałam się i uciekam z Lwówka. Na zawsze. Za chwilę przyjedzie umówione auto.

Nie było dużo tego pakowania. Dwie torby wszystkiego. - Telewizor, pralkę („córka mi kupiła, pracuje w Irlandii, taką z siódmym zmysłem, 3600 kosztowała”) już dawno oddałam do lombardu. Wszystko, żeby Gipsiaka spłacać.

Historia, którą opowiada, jeży włos na głowie. Trudno w nią uwierzyć. Zaczęła się w sierpniu zeszłego roku. Niemal dokładnie 10 lar po wyroku skazującym bohaterów znanego chyba wszystkim filmu „Dług”, Artura Brylińskiego i Sławomira Sikory na 25 lat więzienia. Zabili, chcąc raz na zawsze uwolnić się od oprawcy, który żądał od nich spłaty fikcyjnego długu. Dług nigdy nie malał, ciągle rósł.

Pożyczka bez końca
Jej dramat zaczął się w sierpniu zeszłego roku. Rozchorowała się i z dnia na dzień straciła pracę. - Sprzedawałam w Żabce, sam pan rozumie, Lato Agatowe, a mnie nie ma. Nawet nie miałam pretensji do szefowej.

Tyle, że z pracą miała w tym samym czasie kłopoty córka – finansowe wsparcie z Irlandii nie nadeszło i pani Mariola z dnia na dzień została bez pieniędzy na choćby kawałek chleb.

- Przyjaciel mi polecił. Mówił, że zna gościa, który pożycza pieniądze na procent.

Cały artykuł w najnowszych „Nowinach Jeleniogórskich” nr 48/2008.
 

Komentarze (368)

Juz dawno Policja powinna zrobic w tym miescie pożądek z tymi psełdo ganksterami którzy panosza sie po miescie jak gdyby nigdy nic a jak cos zlego sie im dzieje to biegna odrazu na policje smiech na sali

Chyba jesteś jego człowiekiem.Dla takich jak On i jego żołnierzyki powinna być kulka w łeb.

ludziska miejcie odwagi cywilnej olejcie twrdogłowych i nieudaczników, pasożytów których skrzywdziła matka natura, bądźmy normalni nie dajmy się oprychom spod budki z piwem bo to taka liga mistrzów przejrzyjmy na oczy te forum pewno ktoś prześwietla z Organów innych niż lwówecka instytucja policyjna więc śmiało wygarnijcie żale i czekajcie na efekt końcowy w spokoju

Widać,że skończyłeś szkołe Gipsiaka,bo taki masz sam poziom jak i On.Jedyna Mariolka odważyła się sypnąć Łysego królewicza z bajki,a Wy ludzie Gipsiaka wypisujecie bzdury.Brawo Pani Mariolo.

a ty co za materac w burdelu robisz ze tak dokladnie to wiesz gdzie ta pani pracuje??? nie osadzaj nikogo jesli nie wiesz dokladnie k****nie!!!!!!!!

Ty żołnierzyku debila,nie pisz bzdur na temat Mariolki,bo ploty i tak nie pomogą oszustowi.,a i pora żeby Wam wypłacili ..nagrody.

ty Eniu skad ty to mozesz wiedziec gdzie ta pani pracuje i co robi?

nie osadzaj z gory jesli nie znasz!!!!!!!!

zalm mi jest ciebie KENWOOD!!!!!!!!!!!!!!!
ty analfabeto jak juz to mariola pisze sie przez "i" a nie "j" co mozesz wiedziec o niej i jej rodzinie?
wychowala dzieci i ich nie pozucila inna matka na jej miejscu by to zrobila:( a co ci zal kicio sciska ze powiedziala STOP i ani grosza dla tego pomisiu*enca!!!!!!!!! czekam jak tobie nuszka sie powinie ktoregos dnia i bedziesz skomlal o kawalek chleba dla wlasnych dzieci!!!!!!!!!!!!!!! opinie jest latwo komus zj***c,ciezej ja puzniej naprawic!!!!!!!!!!!zastanow chlopie sie co piszesz!!!!!!
NIE ZNASZ NIE OSADZAJ Z GORY :angry: to ze ta kobieta w padla w to bagno nie znaczy ze jest skonczona wpore powiedziala koniec.jestem za tym ze dobrze zrobila i nie martw sie o dzieci bo taka matke trzeba ze swieca szkukac ktora zrobi dla nich wszystko a nie odda do DOMU DZIECKA!!!!!!!!!!!JESTEM Z NIA NAWET JESLI BEDZIESZ TARGAL JEJ OPINIA!!!!!!!! DLA MNIE JESTES SKONCZONYM IDIOTOM :lol:

Taki Kenwood jesteś mądry i tak bardzo dobrze znasz tę rodzinę?Skąd Ty możesz wiedzieć jak się wychowuje dzieci?Zapewniam Cię,że nie wiesz.

a ty nastepny pewnie dostales od niego w lape zebys tu takie guwno pisac!

zakochany w tej dziwce?? xD

Taaa powyrywasz nogi z tyłka??
Ciężko Ci będzie.. I wydaje że nie chciałbyś spiepszyć sobie życia.. Taka mała rada na przyszłość...

slownik ortograficzny dla mlotow w internecie za free

jaki cwaniaczek sie znalazl,co nastepny zolnierzyk LYSEGO?
tyle ze to pani miala jeszcze odwage to zglosic,a ty zakapiorze wyskakujesz szczyms co nie ma nic wspolnego z calo p....ekipom frajerow ktorzy mysleli ze do konca swojego zycia bedom sie wozic po lwowku!!! kompletnym dnem jestes TY!!!
BOISZ SIE ZE POSIEDZISZ SOBIE TROSZKE ZA KRATKAMI!!!!!

"Król złoty" nie ma czasu na pracę Teraz okupuje gry przy Firmówce...a może tam komuś zabraknie kasy i Gipsiak go wspomoże.

o co chodzi z tym watpie ??? nie wiem człowieku co chcesz od tej rodziny...nie znasz jej tak dobrze jak ja wiec sie nie udzielaj na jej temat....w ogole mam w d*** co o niej piszecie ja i tak wiem swoje;p

No przecież buja się z wózeczkiem lub przebywa w kurczakach. :woohoo: :woohoo:
Jego nic nie przestraszy :evil: :evil: :evil:

MAM NADZIEJĘ,ŻE ZA NICH TEŻ SIĘ WEZNĄ

Dlaczego nikt nie zainteresuje się skąd gówniarz K. ma kasę na takie bryki.Szukacie dilerów,on między innymi.Jego Ola również.Całymi stadami to szemrane towarzystwo odwiedzało w szpitalu "kawę po narkotykowym wypadku chyba wlipcu.

klej pizde frajerze...!! ;]
zastanow sie co piszesz...
CAP jeb****!!! ;] Elo

masz na mysli braci nerko jak tak to stare dzieje mial wiencej ludzi w policji chodzil tam raz wynadradzal swoich kolegow

nie mówie o nich tylko dzieci które chodzą na studia słyszałem że od białego są uzależnieni

opp napisał:
gipsu jest zaglupi zeby z nim gadac

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX napisał:
A WY CO WSZYSCY TACY MĄDRZY TUTAJ JAK WAS NIKT NIE ZNA JAK MACIE ODWAGĘ TO POWIEDZCIE GIPSIAKOWI I INNYM PROSTO W OCZY A NIE PISZECIE JAKIEŚ g****E PLOTKI NA FORUM!!!

jakie plotki czlowieku?? nie wiesz co sie dzieje we lwowku na miescie to k****nie nie wypowiadaj sie na forum. ludzie maja oczy i widza co sie dzieje, kto sprzedaj, dla kogo. wszyscy to widza. wiedza o gipsiaku, kozarach, mrukach, sulikach i innych scierwach ze lwowka. maja juz tego dosc. czas powiedziec o tym glosno i pozbyc sie smiecia ze lwowka!!!!

nie herbata...! KAWA ;]
buuu! ;]

człowieku nic o tym wypadku nie wiesz ;]

hahah ;D chyyba nie jestes do konca poinformowany ;DD

Śmieci?? Pochodzić??? Ty człowieku sam jesteś śmieciem... Pooddychać dalej nie będzie można.. Wystarczy taki jeden człowiek jak Ty!! :angry:

e Spr XXX wypowiadasz sie na temat ZIP SKŁADU jak nawet nie wiesz co to jest....?? hahahahaha ^_^

jestem ze lwówka i slyszalem o Tym niech policja zatrzyma tego lysego palanta za lichwiarstwo, lysa lama chodzaca zeruje na krzywdzie innych, nigdy go nikt wpracy nie widzial, smiac mi sie chce jak go widze, burak hehehehe , podobno jakis chlopak sie powiesil bo mu byl winny pieniadze, idota i balwan POLICJA we lwowku to szkola dla harcerzy ..... bez komentarza

Nie podobno ale napewno.W swoim życiu nie przepracował ani jednego dnia.żyje ponad stan,kupuje mieszkania,samochody.A może w Bolesławcu stojąc na rynku osiąga tak duże dochody?Tam też naiwni ludzie mieszkają.

a jakie było pępkowe w Olimpie,szkoda gadać.Zołnierzyki ,panowie w cywilu,sama pseudo elita lwówecka się bawiła i piła ...bo wreszcie Gipsiaka stać.

POLECAM CITAL ewentualnie inne leki PSYCHOTROPOWE :evil:

Co bys zrobił analfabeto???Jesteś ze szkoły Gipsiaka.Złóż mu gratulacje,bo został tatusiem ha ha ha.Współczucia dla jego konkubiny,bo niezdaje sobie sprawy w jakie gówno wdepneła.

I nie będzieJednego policjanta ze Lwówka synusie,to kumple Gipsiaka.Też nie przepracowali godziny w swoim życiu a takimi furami się rozbijają ,że głowa boli

A co szkoda Ci,że się nie załapałeś? Na takie wyróżnienie trzeba sobie zapracować,Gipsiak wie z kim ma trzymać we Lwówku.

;/

Dla sprostowania,ten policjant to już emeryt.Ludzie weLwówku mówią...że to pan...

Cały towarzystwo z kurczaków i broniący prawa :woohoo: :woohoo: :woohoo:

RACJA

Przyjaciele gipsiaka mają zdjęcia z pempkowego i pokazują po Lwówku.Zainteresowani zobaczą kogo trzeba i wszystkiego dowiedzą się.

Śmiecie to Wy ku***... Tacy mądrzy... Szkoda tylko ze nie w japie..;/

Taa.. tylko że oni by to tak ujmowali..;/ Sory.. Ale oni tu schodzą na całkiem inne tematy...;/ Co ma wypadek wspólnego z tym artykułem co??

cwelu wypierda** stąd aa może meneli i babikow zabraknie w tym miescie ;D :lol:

tak wlasnie.. masz racje.. ludzie pierd*** bo wiedza ze nikt nie bedzie wiedzial kim sa.. odwazni na necie anonimowi.. hsuahsuah... nooby j***** a tak wg to do tej j***nej pukowej to ona sie wj***la sama i a hu* na psy pobiegla.. wiedziala ze nie bedzie miala jak oddac to na h*j sie zadłuzala.. zreszta jej cala rodzinka taka.. pozdro:) baza;]

tu all cwaniaki.. piszcie dae i wypowiadajcie sie a nie cwaniaczycie pod nikami.. SPR.. lol.. co wy o tmy wiecie.. nie wiecie ludzie co to znaczy to nie pier**lcie kto niby jest w tym "gangu" hsuahsuahsu... zal mi was ludzie.. chce ktos podyskutowac gg 2030451 hsuahsuahsuashuashaushau...xd milo... skonczcie juz bo to zal.. cwaniaki pod anonimem.. a na rl slowem do nikogo by sie nikt nie odezwal.. pierd**icie tylko... nie ma co tu czytac.. same glupoty wyobraźnie =jakis noobow.. milo bylo husahsua...xd

Żal mi czytać te wasze wypociny kto to jest paragipsiak i wszyscy jego poplecznicy ludzie normalni i spokojni wźcie sprawy w swoje ręce i pogońcie w pizdu tych pasożytów najlepiej do Irlandii

podajcie jego nazwisko a ja się tym zajmę obiecuję ŻEL czyli rzetelność uczciwość i lojalność

przecierz wszyscy wiedza ze ma układy z policja

no nawet wojsko niby skonczył bo dał łapuwke sory ale dopoki on chodzi po lwowku napewno nie pokarze sie

a wiesz ze gipsiak nasłał na własciciela kurczaka markulaka i dostał wpierdziel a wogule dla czego nie pisza o zalatwianiu przez gipsa prawa jazdy i otym jak zmuszał pete by bral kredyt na lewy papier z banku a wziol glegola

Rivaldo lwoweckiej policji nie ma co przeciazac i tak maja duzo na glowie he he he szkoda ze tego lysego buraka nie mozna ukamienowac jak bywalo to kiedys trzeba samemu wyrwac chwasta

Napisz komentarz

WERYFIKACJA
Poniższe zadanie ma na celu stwierdzenie, czy jesteś człowiekiem, a tym samym przeciwdziałanie spamowi.