Żeby zagraniczny turysta czuł się bezpieczniej

Żeby zagraniczny turysta czuł się bezpieczniej

Od 1 czerwca  w wydlużonym czasie dostępny jest Telefon Bezpieczeństwa dla turystów zagranicznych, który w tym roku został po raz pierwszy zintegrowany z Polskim Systemem Informacji Turystycznej. Od października do maja, w godzinach 8.00-18.00, a od 1 czerwca do 30 września, w godzinach 8.00-22.00, turyści zagraniczni będą mogli uzyskać potrzebne informacje oraz pomoc w sytuacjach wymagających specjalistycznej porady. Pracownicy obsługujący Contact Center będą posługiwać się biegle językiem angielskim, niemieckim i rosyjskim. Warto, aby gestorzy turystyki informowali o mozliwości skorzystania z tego rodzaju pomocy w razie jakiejkolwiek opresji swoich zagranicznych gości.

Głównym celem „Telefonu Bezpieczeństwa” jest zapewnienie pomocy turystom zagranicznym w nagłych i trudnych dla nich sytuacjach. Brak znajomości języka i procedur w przykrych dla turysty okolicznościach i poczucie zagubienia może zaważyć w znaczący sposób na opinii o naszym kraju, mimo iż wcześniej pobyt był postrzegany, jako bardzo atrakcyjny. 

W celu połączenia się z operatorem wystarczy zadzwonić pod specjalne numery infolinii: +48 608 599 999 i + 48 22 278 77 77, płatne zgodnie z taryfą operatora. Komenda Główna Policji zapewnia możliwość korzystania przez osoby obsługujące telefon bezpieczeństwa z wewnętrznego numeru telefonu z centrali telefonicznej Komendy Głównej Policji, w celu bezpośredniej komunikacji z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Policji i Urzędu do Spraw Cudzoziemców. 

Komentarze (0)

Napisz komentarz

WERYFIKACJA
Poniższe zadanie ma na celu stwierdzenie, czy jesteś człowiekiem, a tym samym przeciwdziałanie spamowi.